Nişantaşı Üniversitesi Pazarlama İletişimi bölümü, metaverse konusunun da işleneceği bir ders başlatacağını duyurdu. Üniversitenin bu bahar döneminde açacağı dersin ismi: “Oyunun Yeni Ekosistemi: Pazarlama, Metaverse ve Sporun Evrimi.”
Nişantaşı Üniversitesi bünyesinde Prof. Dr. Gresi Sanje yönetiminde kurulan, doktora, yüksek lisans ve sertifika eğitimleri veren Pazarlama İletişimi Okulu (PİO) bahar dönemine “Oyunun Yeni Ekosistemi: Pazarlama, Metaverse ve Sporun Evrimi” ile merhaba diyor. Dersin amacı, sporu, oyunları ve ekosistemde yer alan iletişim ve pazarlama kanallarını mercek altına almak. Pazarlama İletişimi bölümünün bu yeni dersi, oyun ekosisteminin oldukça aşina olduğu Web 3.0 kanaları üzerinden yapılandırılacak. Öğrenciler ayrıca metaverse dünyasını, metaverse üzerinden pazarlamayı ve geliştirilen teknolojilerle uygulamaları inceleme imkanı bulacak.
Konuyla alakalı açıklamada bulunan Prof. Dr. Gresi Sanje, şu ifadeleri kullandı:
ABD Başkanı Joe Biden, Kasım ayında yapılacak seçimde adaylıktan çekildiğini duyurdu.
ABD Başkanı Joseph R. Biden Jr., bugün yayımladığı bir mektupla 2024 başkanlık seçimlerinde yeniden aday...
Bitcoin başta olmak üzere kripto paralarda düşüşler devam ederken, yatırımcılar düşüşün nedenleri ve etkileri üzerinde büyük endişe taşıyor.
Kripto paralarda neden düşüş yaşanıyor?
Solana (SOL) tarafında, stablecoin...
USD cinsinden Bitcoin ücretleri yeni zirvelere ulaşırken, Bitcoin cinsinden madenci geliri başka bir hikaye anlatıyor.
Geçtiğimiz hafta sonu, Bitcoin işlem ücretlerinde yeni bir dönüm noktası kaydedildi....
Birleşik Krallık'taki politika yapıcılar, 18 Aralık'ta kripto ile ilgili Dijital Menkul Kıymetler Korumalı Alanı (DSS) kurallarını, katı yeni FCA kuralları olarak tanıttı.
Birleşik Krallık Hazinesi liderleri,...
Sitemizde analiz, reklam ve teknik iyileştirme amaçlı yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz.
Bu eklentinin çalışmasını sağlamak için lütfen Coingecko Ücretsiz Api Anahtarını girin
X
Privacy settings
Aydınlatma Bilgileri
Bu site, deneyiminizi geliştirmek için işlevsel tanımlama bilgileri ve harici komut dosyaları kullanır. Hangi çerezlerin ve komut dosyalarının kullanıldığı ve ziyaretinizi nasıl etkiledikleri sol tarafta belirtilir. Ayarlarınızı istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Seçimleriniz ziyaretinizi etkilemeyecektir.
NOTE: These settings will only apply to the browser and device you are currently using.
Reklam
Google, AdX vb. platformlar reklamcılık çalışmaları için bazı çerezler kullanır: Reklam sunmak ve oluşturmak, reklamları kişiselleştirmek (g.co/adsettings sayfasındaki reklam ayarlarınıza bağlı olarak), reklamı kullanıcıya gösterme sayısını sınırlamak, görmek istemediğinizi belirttiğiniz reklamların gösterimini engellemek ve reklamların etkinliğini ölçmek gibi..
Reklam tercihlerinizi yönetmek için
https://www.youronlinechoices.com/tr/reklam-tercihleriniz adresini ziyaret edebilirsiniz.
Analiz
Analiz çerezleri, web site yöneticilerinin ziyaretçilerin web/mobil mülker ile nasıl etkileşimde bulunduğunu anlamasına yardımcı olur. Örneğin, kullanıcıların hizmetle nasıl etkileşimde bulunduklarının site ve uygulama sahipleri tarafından anlaşılmasını sağlayan Google Analytics, Yandex Metrica, Hotjar gibi araçlar ile ziyaretçilerin kimliklerini tespit etmeden bilgi toplamak ve site kullanımına dair istatistikler ive içgörüleri anlamak için kullanılır.