Kripto borsası crypto.com, Katar’daki 2022 FIFA Dünya Kupası’na sponsor olacak. Bu, Singapur borsasındaki ilk büyük sponsorluk anlaşması değil.
- Financial Times tarafından edinilen bilgiye göre, yakın zamanda gerçekleşecek olan FIFA Erkekler Dünya Kupası’nda crypto.com’dan çevre reklamları yer alacak.
- Anlaşma henüz resmi olarak duyurulmadı fakat global bir turnuvada yer alan en büyük kripto reklamı olması bekleniyor. Ancak, CoinTotalMarket.com olarak edindiğimiz kaynağımızın söylediğine göre Çarşamba günü açıklanacak.
- Anlaşma ile kripto sektörünün ana akıma entegrasyonu önemli bir adım daha atıyor. Sonuçta, FIFA Dünya Kupası dünyanın en büyük spor etkinliklerinden birisi. Hem yapısı hem izleyici sayısı olarak dünyanın en büyük etkinliklerinden biri olan FIFA dünya kupasını 2018’de 3.2 milyar kişi izledi. Bu da dünyada neredeyse her 2 kişiden birinin izlediği anlamına geliyor.
- Şu anda reklam sözleşmesinin, Emirlik’teki iklim koşulları nedeniyle Kasım ayına kadar başlamayacak olan Dünya Kupası zamanının ötesine geçip geçmeyeceği bilinmiyor.
- Singapur Menkul Kıymetler Borsası bir reklam stratejisi olarak spor sponsorluğunu seçmiştir. Örneğin, Los Angeles kadın futbol kulübü Angel City Futbol Kulübü (ACFC) ile bir anlaşma yaptığını da duyurdu.
Firmanın yaptığı bu sponsorluk çalışmaları ile birlikte yatırımcıların kriptoya olan güvenilirlikleriyle birlikte asıl hedeflenen amaç, bilinirliği artırmak her ne kadar geçtiğimiz 2 yıllık süreç ile birlikte tüm dünyada popüler olsa bile kriptonun ne olduğunu, ne işe yaradığını, nasıl yatırım yapılacağını bilmeyen insan sayısı hâlâ çok fazla.